Blond - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu Blond - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu

Blond

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Juli 2015 | Curaçao, Julianadorp

Halllooootjes,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb, en heb wel wat leuks te melden.

Ben nu wel wat meer geacclamatiseerd, meer gewend aan de warmte dus op mijn werk gaat t nu veel beter. Was eerst zo uitgeput steeds.

Ik was woensdag vrij en ik wilde graag naar mambo beach. Wist niet hoe ik moest rijden maar had t opgezocht en opgeschreven welke straat links en welke straat rechts ....

Nu heeft Joey mij verteld dat er een binnendoor weggetje is naar de grote brug , de Koningin Juliana brug. Maar ik dacht ik neem gewoon die andere weg die ik al ken omdat ik aan de andere kant van de brug ook al zou moeten zoeken dus dat zou tijd schelen. Toen reed ik dus mijn vertrouwde weg, was hij afgesloten en moest ik noodgedwongen die binnendoor weg pakken.. ben maar gewoon achter de andere auto's aangereden in de hoop dat die ook naar de brug moesten en dat ging gelukkig goed. Ik kwam bij de brug. :D Afijn, nou heb je hier in Curacao haast nergens straatnaambordjes, zijn allemaal gesloopt dus dat liep niet echt vlekkeloos, maar met een beetje geluk en wat vragen hier en daar ben ik er gemakkelijk gekomen. Maar goed ik moest natuurlijk ook weer terug. De brug had ik snel gevonden maar daar moest ik natuurlijk ook weer af en weer bij die binnendoor weg , dus ik goed opletten en kijken of ik iets zag wat ik herkende en ben op een gegeven moment op de gok naar links afgeslagen. Helaas herkende ik niks en ben zo snel mogelijk gestopt bij een botica. ( Apotheek )

En nu komt het leuke stuk van het verhaal." De blooper van de dag."'

Ik vraag aan een man de weg, hij zegt dat als ik 1 minuut kan wachten, hij ook die kant uit moet en ik hem kan volgen. Dus ik denk ok das top. Nou dus hij komt die botica uit en zegt ok we gaan. Dus ik stap in en ik ga in ze achteruit en wacht tot hij mij voor gaat. Hij rijd er uit , naar de weg en ik volg hem. Nou wij rijden rijden rijden.. en opeens stopt hij bij een winkeltje en ik denk , wat ga je doen? hier moet ik niet wezen maar ik dacht misschien moet ie even snel iets halen ofzo. Maar ik kijk naar de auto en ....nu komtie..... Er stapt een hele andere man uit !! En ik zit te kijken, me mond viel open van verbazing.. en ik denk huh waar is mijn gozer?! en die man die had natuurlijk gevoeld dat ik hem volgde en die keek naar mij en zei , moet je mij hebben? Dus ik begin keihard te lachen en ik leg dus uit aan hem dat ik iemand zou volgen vanaf de botica maar dat ik blijkbaar per ongeluk hem heb gevolgd... Hahahahaa is dit hilarisch dan of niet. Dit kan echt alleen mij weer gebeuren. Nu had ik nog het geluk dat hij niet een hele andere kant uit was gereden en ik toevallig wel heel dichtbij huis was. Maar man man man , haha.
Volgende x dus eerst even kijken in wat voor een auto degene rijd die ik moet volgen ;)

Toen ik eenmaal thuis aangekomen was, ben ik gaan douche en heb even een wijntje gedronken met Sabine en Brian ( mijn huisbazen ) totdat mijn afspraak er zou zijn, Tamara ! We gingen een drankje doen bij District 1850 in Punda. En daar werkt Jaleesa, een meisje die ik vaag ken uit Nederland. Had al contact gehad met dr . Echt een hele leuke zaak, zij werkt daar met dr vriend, nu 3,5 jaar. Heel leuk gekletst met hen en lekkere wijntjes gedronken. Echt een leuk stel. Zij heeft buiten dr vriend en dr werk om ook niet echt veel om handen dus we gaan binnekort samen even een hapje eten gezellig. Daar kijk ik echt naar uit want ik weet niet wat t is precies maar heb bij haar al wel gelijk een goed gevoel. Waarschijnlijk omdat het voelt alsof ik er al een beetje ken..

vandaag lekker vrij, op t strand gelegen. Morgen weer de hele dag lekker, en dan s'avonds mn eerste feestje op het eiland. Full Moon Party @ Kokomo Beach.. en dat is echt om de hoek bij mij dus dat is top. Ik ga met Sabine en nog 2 andere.. we gaan VIP want dat schijnt leuker te zijn. Ben benieuwd! Ook zin an!

En dan nog dit,

Gedurende de hele avond zit ik achter me laptopje in de porch.. beetje rtl gemist te kijken, wat te eten relaxt , tot ik ineens een muisje zie lopen in me huis, wat opzich nog niet eens zo raar is aangezien ik aan een tuin zit wat gewoon open is.. Tis ook zo'n heel klein veldmuisje maar toch.. Dan een spin op het toilet. ( die is dood, knap werk ) Even later zie ik 2 kleine gekko's op de muur. Die zitten er wel vaker en die doen niks, daar stoor ik me niet aan. Toen bedacht ik me ineens dat ik een muizenval heb dus die heb ik nu neergezet, zonder resultaat tot nu toe. En nu net zie ik een kakkerlak op mn muur .... en dan breekt de hel los! GATVERDAMME wat vind ik die beesten vies en eng! Die moest ik weg hebben! maar hoe? als je ze dood maakt wordt het alleen maar erger toch? Of moet ik t dan gewoon goed schoonmaken dat die eitjes ook weg zijn? In iedergeval dat durfde ik dus niet aan. Heb een anti insekten spray gevonden en even getest met een aansteker dr onder en dat werkte. dus ben op mn stoel geklommen dicht bij de kakkerlak, vervolgens piepend en jammerend weer eraf gesprongen omdat ik echt de kriebels krijg van die beesten! ze kunnen natuurlijk ook vliegen dus daar was ik bang voor. maar goed ik weer op die stoel en t vuurtje aan, en spuiten maar, of ik em nou heb geraakt? I don't know , hij schrok wel in iedergeval en vloog in paniek door de kamer heen. Nu ben ik em kwijt. Ook niet heel geruststellend maar goed. moet het er maar mee doen. Wat zal ik lekker slapen vannacht...

Drumi Dushi's
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Julianadorp

Curacao

Joeeeee

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2015

Hoi :)

31 Juli 2015

Blond

13 Juli 2015

#3

05 Juli 2015

Oh My Curacao

01 Juli 2015

Curacao #1
Tessa

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4755

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 30 November -0001

Curacao

Landen bezocht: