Curacao #1 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu Curacao #1 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu

Curacao #1

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 Juli 2015 | Curaçao, Julianadorp

Dag lieve vrienden!

Nou ik ben veilig en wel aangekomen op dushi Curacao. De vlucht was prima. Ik zat zoals ik al hoopte aan het gangpad naast een heel vriendelijk stel van mijn leeftijd. Ik vloog met Arkefly in de Dreamliner, dit betekend vliegen met meer ruimte en meer comfort! Whoohoo...dacht ik maar daar heb ik helaas niet veel van gemerkt..
Ik had pijn aan me reet, me benen kon ik haast niet kwijt en ik zat zowat arm in arm met mijn buurman. Je hebt een eigen tv, waar je gebruik van mag maken voor 10 euro. Dit heb ik niet gedaan aangezien er maar 1 film op stond die ik misschien leuk had gevonden. Gelukkig had ik een boek bij me, daar heb ik lekker uit gelezen en ik heb denk ik 6 uur van de 9 geslapen.

Er was ook 1 of andere lichtshow circa 8 min lang, we moesten de camera erbij pakken want het zou er spectaculair uitzien.. dus zo gezegd zo gedaan ( foto voeg ik later even toe ) want man man man wat was t indrukwekkend!

We kregen ook een overheerlijk stroganoff rundvlees maaltijd, met een bakje fruit, wat krentenbrood en roomsoesjes. :')

En dan had je ook nog het personeel waar geen lachje vanaf kon. Maar goed al met al was t prima.

Sabine, mijn huisbaas kwam me ophalen van het vliegveld en precies wanneer ik naar buiten kom , komt zij aanlopen en ik kijk naar haar en zij naar mij , allebei twijfelend ben jij het nou of niet? haha
Toen zijn we langs een 'snack' gereden dat is gewoon een klein winkeltje met allemaal tralies voor de counter en daar heb ik sigaretten gehaald voor 10 gulden ( 5 euro ).

Nu zit ik op mn porch samen met mn 2 nieuwe vriendjes ' Tobi en Jeda' . Dit zijn de waakhonden. Onwijs lieve en beschermende beesten. Zit te wachten op Joey mijn nieuwe collega/huisgenoot tot hij wakker wordt en me hopelijk even op sleeptouw wilt meenemen :D

Dit was het even voor nu, jullie horen snel van me ;)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lots of love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Julianadorp

Curacao

Joeeeee

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2015

Hoi :)

31 Juli 2015

Blond

13 Juli 2015

#3

05 Juli 2015

Oh My Curacao

01 Juli 2015

Curacao #1
Tessa

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4757

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 30 November -0001

Curacao

Landen bezocht: