#3 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu #3 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Tessa Harst - WaarBenJij.nu

#3

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 Juli 2015 | Curaçao, Julianadorp

Bon Nochi ! ( goede avond )

Ik zit hier ondertussen al weer bijna 2 weken. Gaat best snel ineens.. Ben natuurlijk ook gewoon aan het werk en moet zeggen dat het best even pittig is. Had niet echt een heel relaxt bed dus ik sliep slecht. En natuurlijk de hele dag werken in die hitte waar ik nog heel erg aan moet wennen. Kost veel energie. Maar goed, het werk bevalt wel! Heb leuke collega's al gaan er ook een paar weg halverwege juli. Het is een onwijs mooie plek van Curacao, het ligt wel erg afgelegen dus je moet wel weten dat het er zit en hoe je er komt. Ik woon in Julianadorp/ Willemstad, en mijn werk ligt 20 minuten rijden richting westpunt in Sint Willibrordus. Het laatste stuk waar je rijd is ook echt het bos van Curacao. Als ik daar s'avonds weg rijdt naar huis dan is het pikkedonker, staan niet overal lantaarnpalen. Vond ik best een beetje eng in het begin, maar dat kwam ook omdat ik onzeker was over het feit of ik wel de weg naar de grote weg kon vinden. Maar die weet ik nu wel dus daar kan me niet veel gebeuren want ik rijd aan 1 stuk door.

Je hebt hier veel strandjes waar je moet betalen om uberhaupt er op te mogen. Dan moet je ook nog eens betalen voor je bedje en mag je af en toe ook geen drinken of eten van huis meenemen. Dus dat kost dan wel wat. Maar 5 min rijden vanaf mijn huis zit Kokomo beach en daar mag je gratis op en volgens mij ook je eigen eten meenemen. En dan heb je dus mijn werk Karakter, daar mag je gratis op en betaal je niet voor het bedje. Daar tegenover staat dan wel dat je niet je eigen eten en/of drinken meeneem en dat dus bij ons besteld. En wij zijn duur! Zo compenseren ze dat dus weer. Oplichters ;) haha

Ik had eerder verteld over mijn vriend uit Groningen die ik hier had ontmoet. Waarmee ik van alles heb bekeken op het eiland. Dat ging snel vervelen. Eerste 2 dagen was het allemaal leuk en aardig maar hij veranderde snel in iemand waarvan ik dacht, hier moet ik vanaf. Ik werd zo moe van die brogum.. Hij sprak zichzelf heel erg tegen in van alles en had de grootste praatjes dat ik overal vraagtekens bij ging zetten van wat ie nou weer zei. Sowieso was hij heel erg druk en hield nooit zn mond dus af en toe luisterde ik niet eens. Hij wilde een zaak beginnen met mij hier op Curacao, hij vroeg of ik dacht of we ooit verliefd konden worden op elkaar, ik was zn 'tiepe' niet , ik was zn 'tiepe' wel .. haha.. man man.. ik kan het gewoon niet uitleggen maar ik was blij dat ik moest werken en van em af zou zijn. Tuurlijk had ik eerder al kunnen zeggen dat ik niet meer wilde afspreken maar ik kende de weg hier natuurlijk niet en was nog niet zo zeker met rijden dus ik gebruikte em nog even :p Vandaag niks meer van hem gehoord dus hij snapt t nu wel denk ik. Hij gaat morgen terug naar Nederland en hopelijk komt hij niet terug zoals hij beweert. BETERRRR

Ik had vandaag een dienst van 11 tot 19 uur. Dat zijn fijne diensten, je hoeft niet al te vroeg op en je hebt nog wat aan je avond.
Gister had ik die dienst ook en daarna had ik een borrel bij mijn ex huisgenootjes in hun nieuwe huisje!Ik was ontzettend moe maar wilde er wel graag heen want ik moet toch mensen gaan leren kennen he ;) Dat was gezellig! Ik woon nu dus voorlopig alleen in dit huis. Ben ook van mijn kamer boven verhuist naar de kamer beneden waar ik mijn eigen badkamer heb. Dat is erg fijn, heb ook een beter bed dus heb vannacht een stuk beter geslapen.

Afgelopen donderdag was ik vrij en ben ik naar het Blue Bay Resort gegaan, lekker op het strand gelegen van 11 tot 18 uur. Dit is tevens het resort waar Ronald Westerhof woont en dat is de man die mij erg geholpen heeft voordat ik hier heen kwam. Dus ben ik rond zessen naar zijn appartement gegaan want ik wilde hem wel even in levende lijven ontmoeten natuurlijk. Rond een uur of half 8 vroeg hij of ik zin had om een hapje te eten , en raad eens of deze kliko daar zin in had ;)haahaha

Zijn we gaan eten bij ' Bij Blauw ' , was echt een super leuk restaurantje. Heel lekker gegeten, lekker wijntje gedronken en leuk gekletst met Ronald.

Hij heeft me netjes naar huis gebracht daarna want ik kon niet meer rijden door de vino :) haha maar waar hij woont is echt 5 min rijden, dus heeft hij me de volgende morgen weer opgepikt en naar me auto gebracht en ben ik vanuit daar naar mn werk gereden.

Toen ik vanavond thuis kwam wilde ik al mn verhaal typen maar toen kwamen Sabine en Bryan thuis. ( mijn huisbazen ) En die had ik al even niet gesproken en gezien dus die kwamen even bij me zitten even leuk gekletst, ongeveer verteld wat ik jullie nu heb verteld. Bryan heeft hier in de tuin allemaal bomen en cactussen staan waar vruchten uitgroeien dus heb nu weer 1 of andere vrucht gekregen. Ben alleen de naam vergeten natuurlijk, hahaaaa. Maar tis van een cactus in ieder geval! pitaya ofzo dacht ik ..... over 3 dagen kan ik em eten.. ben heel benieuwd!

Vandaag hadden we een bruiloft op mn werk , zag er echt super mooi uit. zal een foto bijvoegen.

Oh en ik heb ook een ander autootje gekregen want die ander was alleen maar ellende. Heb nu een knal blauwe mazda.En tot nu toe heeft ie me nog niet in de steek gelaten:) jeej

Ik vertel misschien echt alles door elkaar heen maar ach he.. Jullie krijgen in ieder geval een idee erbij ja toch. nu ondertussen 00:00 uur hier. Ik ben dood op. Ga lekker slapen! Mooi lang verhaal he :D

Dikke kus

Drumi Dushi ( slaap lekker )

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Julianadorp

Curacao

Joeeeee

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2015

Hoi :)

31 Juli 2015

Blond

13 Juli 2015

#3

05 Juli 2015

Oh My Curacao

01 Juli 2015

Curacao #1
Tessa

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 4763

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 30 November -0001

Curacao

Landen bezocht: